4Dportal.com Facebook Profil4Dportal.com Facebook Novi Profil4Dportal.com Twitter4Dportal.com YouTube kanal4Dportal.com RSS

Upozorenje
  • EU direktiva o privatnosti

Ratko Martinović
KAKVA BLAMAŽA >> Znanstvenici povjerovali u nadsvjetlosne neutrine zbog labavog kabla??!!
Četvrtak, 23 Veljača 2012 17:24
Autor Ratko Martinović

Fizičari će u svibnju morati ponoviti razne testove jer je istraživački institut CERN objavio da bi rezultati za koje se činilo da pobijaju Einsteinove temeljne teorije zapravo mogli biti posljedica labava konektora kabela.

Laboratorij CERN kraj Ženeve lani je otkrio pojavu koja je u suprotnosti s Einsteinovom Općom teorijom relativnosti: subatomska čestica neutrino kretala se brže od brzine svjetlosti.

Einsteinova teorija, a na njoj se temelji današnje gledanje na svemir, kaže kako ništa ne može putovati brže od svjetlosti. CERN je objavio da su identificirana dva razloga koja su mogla utjecati na mjerenje brzine neutrina u pokusu nazvanom Opera i dodao da su ‘nova mjerenja zakazana za svibanj’.

Jedan se razlog tiče oscilatora koji je utjecao na sinkronizacije GPS-a, a zbog kojega se moglo dogoditi da znanstvenici precijene brzinu kretanja neutrina. No drugi je razlog možda i važniji.

‘Drugi se tiče konektora optičkog kabela koji dovodi vanjski signal GPS-a u glavni sat Opere. On možda nije dobro funkcionirao kad je mjereno’, kaže se u CERN-ovu priopćenju. ‘Ako je to istina, znanstvenici su možda podcijenili brzinu neutrina’.

Preneseno sa:

Greška ili nešto drugo - prosudite sami, sve je moguće kada je CERN u pitanju...

Tags:

Komentari

Bel-Mordok
0 #8 Bel-Mordok 2012-04-16 17:21
Otkrivene legendarne Majorana čestice?
4dportal.com/.../...

Novo otkriće pomiče granice fizike prema SF-u
4dportal.com/.../...

0 #7 Vik 2012-02-25 12:05
Traže besplatnu energiju kako bi ju prodavali. Apsurda li!

Jedini razlog zašto javnost zna za ovaj projekt je to što su morali dati vijest budući je izgradnja "laboratorija" bila prilično primjetljiva.
Manje novaca, vremena i energije bi bilo utrošeno a rezultat isti,da se izvrši racija Vatikana. Uzmu tesline spise, zlato i ostalo znanje iz riznice.
Čak bi bilo i profitabilno kad pogledaš :)

0 #6 nlo 2012-02-24 13:24
samim time da je neutrin uspio biti brzi od svjetlosti sta bi to u praksi znacilo, da kad bi ja nekome bacio jabuku on bi je uhvatio prije nego bi mu ja jabuku, uopce, bacio, ili prije nego bi ja postavio pitanje, dobio bi odgovor :D

+1 #5 V.K. 2012-02-23 20:15
Tragikomično! :-)
Od Tesle i Kozireva pa do akceleratora u Prinstonu i Firenci 2003. nikakvi kablovi nisu bili problem, Nego bi CERN da produži svoj rad. Izgleda da se predomislio i bi da nastavi istraživanje na H.bozonu i Supersimetriji koje je htio prestati od marta 2012.
Sramota je tolika jer su milijrade uložene i jednostavno se gleda na sve načine zataškati sve i nastaviti sa zamajavanjem. Eto sad na famoznim principima teorije relativiteta "radi" GPS, motori, još samo i da se pita s jabukama sprema po relativističkim principima.

U članku “Uticaj statičkog elektriciteta na bežični prenos” za časopis “Electrical Experimenter”,j anuara 1919, Tesla se osvrnuo na Hercove talase (prema Dnevniku istraživanja praktičnog u Kolorado Springsu 1899-1900) i na svoj rad sa ne-hercijanskim talasima. Tu je opisao kako jedno kolo spojeno sa zemljom i jednim uzdignuto postavljenim, osciluje proizvodeći dva posebna i odvojena efekta. Na početku se zrače Hercovi talasi u smjeru koji zaklapa prav ugao sa osom simetrije provodnika, dok se s druge strane istovremeno kroz zemlju propušta struja i to brzinom koja je proporcionalna kosekansu ugla koji se od polazne tačke pa do suprotne tačke na Zemlji mijenja od 0-180 stepeni. Početna brzina je beskonačna i smanjuje se brzo, a onda polako, dok se ne pređe jedan kvadrant. Tada se struja prostire svjetlosnom brzinom. Zatim, od te granice pa dalje brzina postepeno raste, a na suprotnoj tački Zemljine kugle brzina postaje beskonačna. Zakon prostiranja talasa, kako piše Tesla u tom članku, jednak je projekciji svih talasa na osu simetrije pravca kretanja, i što je na osnovu jednog Teslinog potvrđenog patenta iz 1905. Dakle, to je značilo da svi polutalasi redom iako različitih dužina, pokrivaju tačno istu površinu. Tako je Tesla otkrio stacionarne talase, govoreći da se oni šire planetom srednjom brzinom koja je veća od brzine svjetlosti, i po njemu su bili brzine 471 200 km/sek. Znači, Zemlja je izvor stojećih talasa... Alfa i omega kreacija, i odgovor leži na osnovu etarske fizike jer ona najbolje daje razumijevanje.

Zatim, u drugom članku za ”Telegraph and Telephone” (16.okt.1927.) “Svetski sistem bežičnog prenosa energije”, u dijelu ‘Visokonaponski predajnik i rezonancija zemlje’, opisao je način prostiranja struje od Teslinog predajnika kroz Zemljinu kuglu, i to je nešto najneobičnije ako se razmotri širenje naelektrisanja po površini. Ista stvar-talas započinje, teoretski beskonačnom brzinom, a onda se usporava naglo a kasnije polagano sve do udaljenosti od oko 6 hiljada milja. Od te udaljenosti nastavlja se prostiranje talasa brzinom svjetlosti (oko 300 000 km/sek). Nakon toga, brzina se opet povećava i to polagano, zatim sve brže dok ne dođe do antipoda sa približno beskonačnom brzinom. Struja prodire duboko u zemlju, pa su dejstva koja ona proizvodi na prijemnike ista kao kada bi cijeli njen tok bio skupljen u osu Zemlje koja spaja predajnik sa antipodom. Zato je srednja brzina na površini 471 200 km u sekundi, što znači da je 57% veća od brzine Hercovih talasa čija je brzina svjetlosna. Istu konstantu našao je i kapetan Si, inače američki poznati astronom kojeg Tesla pominje u navedenom članku i koji je u svojim matematičkim istraživanjima za kretanje najmanjih djelića etra Si stručno nazvao “eteronima”. Dakle, ovo je punih pet godina prije Ajnštajnove Specijalne teorije relativiteta obaralo drugi postulat te teorije o svjetlosti kao najbržoj sili u prirodi. Isto je primjetio kasnije u eksperimentalni m istraživanjima čuveni Nikolaj Kozirev, otkrivajući tzv. ”torzijska polja i valove”.
Ja u potpunosti vjerujem praksi nego teoriji. Tesla je ispred CERN-a bio 111, i treba da ih je sramota sve skupa. Tesla je u ono vrijeme ispred vremena bio, a današnji naučnici su nazadni za toliko godina umjesto da bude obratno. Bruka i sramota prije svega za zapadnu nauku.

Ratko Martinović
+2 #4 Ratko Martinović 2012-02-23 19:21
Kao urednik moram samo navesti - Tko čita 4Dportal ZNA što mislim s ovakvim naslovom i ovakvom viješću. Ako Vas baš zanima moje mišljenje - vjerujem da je priroda neutrina znatno drugačija nego što nam je nametnuto, a Einsteinova teorija ili Higgsov bozon su samo dio onoga što trebamo i moramo znati... Prosudite sami da li je ova vijest istinita i da li je samo otkriće u startu bilo istinito ili nije...

Bel-Mordok
+4 #3 Bel-Mordok 2012-02-23 19:03
Ovo je totalna glupost, jer da se radi o labavom kablu, ne bi informacije tekle kako jesu, odnosno, ne bi uopće tekle. Stanje je ili uključeno ili isključeno, i nema mjesta za između. Svaka vijest koja se objavi iz znanstvenog područja, a pogotovo iz CERN-a, se provjerava više puta. Labava konekcija bilo čega ne može učiniti da informacija kroz te vodove teče brže, već eventualno sporije ili nikako, a ovdje ispada da je obrnuto, što je protivno svim zakonima fizike. Po meni je ovo zataškavanje informacija o neutrinima, jer očito su otkrili još mnogo toga što nisu pustili u javnost, kao i daleko veća sposobnost rukovanja s antimaterijom, a sigurno ima toga i još. Peace and chicken grease. 8)

-2 #2 Havar 2012-02-23 18:51
Svaki portal je senzacija, idi druđe ako ti ne paše! Pisac članka se moguće zajebava, vidi mu zadnji red jarane

-6 #1 zar i ti sine brute 2012-02-23 18:10
Posta i ovaj portal senzacionalisti čki
Citat

10 čudesnih i bizarnih svemirskih tijela i pojava u našem Sunčevom sustavu za koje vjerojatno niste znali

Ljudska vrsta svoje poglede sve više okreće dalekim zvijezdama i njihovim svjetovima, a nismo još zagrebali niti površinu onoga što nam je u dvorištu!

Svemirski centar u Hrvatskoj

Prvi letovi za svemir iz Hrvatskog svemirskog centra u Udbini trebali bi krenuti već 2019. godine, dok su tzv. ZeroG letovi bestežinskog stanja planirani za prvu polovicu 2016. godine.

Budi prvi i komentiraj! Klikova:1949

Google će investirati preko 10 milijardi dolara u SpaceX-ov projekt za satelitski internet

Svrha ovog dogovora, koji još uvijek nije konačan, je podržati razvoj SpaceX satelita koji će pružati jeftin internet milijardama ljudi koji tome nemaju pristup.

Svjetlost sporija od brzine svjetlosti

Može li svjetlost biti sporija od brzine svjetlosti? A brža? Malo teorije iza nedavnog praktičnog eksperimenta koji je usporio gibanje svjetlosti u slobodnom prostoru.

NASA priprema projekt kolonizacije Venere

U misiji HAVOC, NASA planira na Veneru poslati dva astronauta, koji bi tamo proveli 30 dana.

Ništa nije čvrsto - ovo je svijet kvantne fizike

Fizičari koji su dobili Nobelovu nagradu dokazali su izvan svake sumnje da je fizički svijet jedno veliko more energije koja pulsira iz postojanja u nepostojanje i tako uvijek...

Kremirane ljudske ostatke bližnjih pretvorite u dijamante

Algordanza mijenja pojam „obiteljskog nasljeđa“ naglavačke. Švicarska kompanija koristi kremirane ljudske ostatke i transformira ih u dijamante.

Miševi s napola ljudskim mozgom

Ubrizgavanjem ljudskih stanica u male mišiće, znanstvenici su napravili mišiće koji imaju napola ljudski mozak. Ti hibridni miševi bili su pametniji od običnih miševa, odnosno imali su puno...

Uspješno izvedena kvantna teleportacija fotona na preko 25 km

Tim sa sveučilišta Geneva napravio je velik iskorak nakon što su uspješno teleportirali kvantno stanje fotona u kristal uz pomoć 25 kilometara optičkog vlakna – time su srušili vlastiti...

Magnetsko polje Zemlje se preokrenulo

Zemljino magnetsko polje samo po sebi nije fiksirano, te se svakih 450 000 godina polovi zapravo preokrenu. To znači da je sada Južni pol tamo gdje je nekad bio...

Otkriće koje je potpuno iznenadilo znanstvenike: 'To moramo imati pod kontrolom'

Znanstvenici koji su poslali u svemir mali dio DNK na vanjskom kućištu rakete otkrili su da može preživjeti temperature veće od tisuću stupnjeva Celzija, objavilo je švicarsko Sveučilište u Zürichu...

Postoji jeftin i bezopasan lijek protiv Ebole. Hoće li ga farmaceutska industrija dati oboljelima?

Virus Ebole iz porodice Filoviridae uzročnik je ebolske hemoragijske groznice -  bolesti koja je vrlo često fatalna za ljude i sisavce. Kod mnogih vrsta ovog virusa, smrtnost iznosi...

Kako bi izgledalo 3D printanje baze za posadu na Mjesecu

Nakon uspješnog slijetanja na komet, Europska svemirska agencija planira novi pothvat. Robot bi metodom 3D printanja izgradio bazu za posadu na Mjesecu.

Sonda Philae: Od slijetanja na komet i slanja prvih podataka do 'zimskog sna'

Više od deset godina ESA-ina letjelica Rosetta putovala je do kometa 67P/Churyumov-Gerasimenka. U kolovozu je, nakon desetogodišnjeg leta kroz Sunčev sustav, napokon do njega stigla, kako bi se...

Vađenje krvi bez poteškoća uz novu tehnologiju koja otkriva vaše vene

Vjerojatno ste vadeći ili dajući krv doživjeli neugodnost da vas dopadne medicinska sestra koja ima problema s pronalaženjem vaše vene ili jednostavno imate vene koje je teško pronaći.

Osječanin kojega traži NASA

Marko Pinjuh 22-godišnji je student treće godine Elektrotehničkog fakulteta u Osijeku.Ovaj mladi Osječanin napravio je nešto zbog čega mu je suradnju ponudila NASA i zbog čega je na svjetskom sajmu...

Hoće li ovako izgledati putnički letovi budućnosti?

Britanska kompanija CPI objavila je snimke vlastite letjelice koja bi trebala parirati Francuzima.

Neuroznanost: Znanstvenici uspjeli obrisati sjećanje i ponovno ga vratiti

Istraživači s Medicinskog fakulteta San Diego Sveučilišta u Kaliforniji obrisali su i ponovno reaktivirali sjećanje kod štakora, uvelike mijenjajući njihove reakcije na prošle događaje.