4Dportal.com Facebook Profil4Dportal.com Facebook Novi Profil4Dportal.com Twitter4Dportal.com YouTube kanal4Dportal.com RSS

Upozorenje
  • EU direktiva o privatnosti

Ratko Martinović
KAKVA BLAMAŽA >> Znanstvenici povjerovali u nadsvjetlosne neutrine zbog labavog kabla??!!
Četvrtak, 23 Veljača 2012 17:24
Autor Ratko Martinović

Fizičari će u svibnju morati ponoviti razne testove jer je istraživački institut CERN objavio da bi rezultati za koje se činilo da pobijaju Einsteinove temeljne teorije zapravo mogli biti posljedica labava konektora kabela.

Laboratorij CERN kraj Ženeve lani je otkrio pojavu koja je u suprotnosti s Einsteinovom Općom teorijom relativnosti: subatomska čestica neutrino kretala se brže od brzine svjetlosti.

Einsteinova teorija, a na njoj se temelji današnje gledanje na svemir, kaže kako ništa ne može putovati brže od svjetlosti. CERN je objavio da su identificirana dva razloga koja su mogla utjecati na mjerenje brzine neutrina u pokusu nazvanom Opera i dodao da su ‘nova mjerenja zakazana za svibanj’.

Jedan se razlog tiče oscilatora koji je utjecao na sinkronizacije GPS-a, a zbog kojega se moglo dogoditi da znanstvenici precijene brzinu kretanja neutrina. No drugi je razlog možda i važniji.

‘Drugi se tiče konektora optičkog kabela koji dovodi vanjski signal GPS-a u glavni sat Opere. On možda nije dobro funkcionirao kad je mjereno’, kaže se u CERN-ovu priopćenju. ‘Ako je to istina, znanstvenici su možda podcijenili brzinu neutrina’.

Preneseno sa:

Greška ili nešto drugo - prosudite sami, sve je moguće kada je CERN u pitanju...

Tags:

Komentari

Bel-Mordok
0 #8 Bel-Mordok 2012-04-16 17:21
Otkrivene legendarne Majorana čestice?
4dportal.com/.../...

Novo otkriće pomiče granice fizike prema SF-u
4dportal.com/.../...

0 #7 Vik 2012-02-25 12:05
Traže besplatnu energiju kako bi ju prodavali. Apsurda li!

Jedini razlog zašto javnost zna za ovaj projekt je to što su morali dati vijest budući je izgradnja "laboratorija" bila prilično primjetljiva.
Manje novaca, vremena i energije bi bilo utrošeno a rezultat isti,da se izvrši racija Vatikana. Uzmu tesline spise, zlato i ostalo znanje iz riznice.
Čak bi bilo i profitabilno kad pogledaš :)

0 #6 nlo 2012-02-24 13:24
samim time da je neutrin uspio biti brzi od svjetlosti sta bi to u praksi znacilo, da kad bi ja nekome bacio jabuku on bi je uhvatio prije nego bi mu ja jabuku, uopce, bacio, ili prije nego bi ja postavio pitanje, dobio bi odgovor :D

+1 #5 V.K. 2012-02-23 20:15
Tragikomično! :-)
Od Tesle i Kozireva pa do akceleratora u Prinstonu i Firenci 2003. nikakvi kablovi nisu bili problem, Nego bi CERN da produži svoj rad. Izgleda da se predomislio i bi da nastavi istraživanje na H.bozonu i Supersimetriji koje je htio prestati od marta 2012.
Sramota je tolika jer su milijrade uložene i jednostavno se gleda na sve načine zataškati sve i nastaviti sa zamajavanjem. Eto sad na famoznim principima teorije relativiteta "radi" GPS, motori, još samo i da se pita s jabukama sprema po relativističkim principima.

U članku “Uticaj statičkog elektriciteta na bežični prenos” za časopis “Electrical Experimenter”,j anuara 1919, Tesla se osvrnuo na Hercove talase (prema Dnevniku istraživanja praktičnog u Kolorado Springsu 1899-1900) i na svoj rad sa ne-hercijanskim talasima. Tu je opisao kako jedno kolo spojeno sa zemljom i jednim uzdignuto postavljenim, osciluje proizvodeći dva posebna i odvojena efekta. Na početku se zrače Hercovi talasi u smjeru koji zaklapa prav ugao sa osom simetrije provodnika, dok se s druge strane istovremeno kroz zemlju propušta struja i to brzinom koja je proporcionalna kosekansu ugla koji se od polazne tačke pa do suprotne tačke na Zemlji mijenja od 0-180 stepeni. Početna brzina je beskonačna i smanjuje se brzo, a onda polako, dok se ne pređe jedan kvadrant. Tada se struja prostire svjetlosnom brzinom. Zatim, od te granice pa dalje brzina postepeno raste, a na suprotnoj tački Zemljine kugle brzina postaje beskonačna. Zakon prostiranja talasa, kako piše Tesla u tom članku, jednak je projekciji svih talasa na osu simetrije pravca kretanja, i što je na osnovu jednog Teslinog potvrđenog patenta iz 1905. Dakle, to je značilo da svi polutalasi redom iako različitih dužina, pokrivaju tačno istu površinu. Tako je Tesla otkrio stacionarne talase, govoreći da se oni šire planetom srednjom brzinom koja je veća od brzine svjetlosti, i po njemu su bili brzine 471 200 km/sek. Znači, Zemlja je izvor stojećih talasa... Alfa i omega kreacija, i odgovor leži na osnovu etarske fizike jer ona najbolje daje razumijevanje.

Zatim, u drugom članku za ”Telegraph and Telephone” (16.okt.1927.) “Svetski sistem bežičnog prenosa energije”, u dijelu ‘Visokonaponski predajnik i rezonancija zemlje’, opisao je način prostiranja struje od Teslinog predajnika kroz Zemljinu kuglu, i to je nešto najneobičnije ako se razmotri širenje naelektrisanja po površini. Ista stvar-talas započinje, teoretski beskonačnom brzinom, a onda se usporava naglo a kasnije polagano sve do udaljenosti od oko 6 hiljada milja. Od te udaljenosti nastavlja se prostiranje talasa brzinom svjetlosti (oko 300 000 km/sek). Nakon toga, brzina se opet povećava i to polagano, zatim sve brže dok ne dođe do antipoda sa približno beskonačnom brzinom. Struja prodire duboko u zemlju, pa su dejstva koja ona proizvodi na prijemnike ista kao kada bi cijeli njen tok bio skupljen u osu Zemlje koja spaja predajnik sa antipodom. Zato je srednja brzina na površini 471 200 km u sekundi, što znači da je 57% veća od brzine Hercovih talasa čija je brzina svjetlosna. Istu konstantu našao je i kapetan Si, inače američki poznati astronom kojeg Tesla pominje u navedenom članku i koji je u svojim matematičkim istraživanjima za kretanje najmanjih djelića etra Si stručno nazvao “eteronima”. Dakle, ovo je punih pet godina prije Ajnštajnove Specijalne teorije relativiteta obaralo drugi postulat te teorije o svjetlosti kao najbržoj sili u prirodi. Isto je primjetio kasnije u eksperimentalni m istraživanjima čuveni Nikolaj Kozirev, otkrivajući tzv. ”torzijska polja i valove”.
Ja u potpunosti vjerujem praksi nego teoriji. Tesla je ispred CERN-a bio 111, i treba da ih je sramota sve skupa. Tesla je u ono vrijeme ispred vremena bio, a današnji naučnici su nazadni za toliko godina umjesto da bude obratno. Bruka i sramota prije svega za zapadnu nauku.

Ratko Martinović
+2 #4 Ratko Martinović 2012-02-23 19:21
Kao urednik moram samo navesti - Tko čita 4Dportal ZNA što mislim s ovakvim naslovom i ovakvom viješću. Ako Vas baš zanima moje mišljenje - vjerujem da je priroda neutrina znatno drugačija nego što nam je nametnuto, a Einsteinova teorija ili Higgsov bozon su samo dio onoga što trebamo i moramo znati... Prosudite sami da li je ova vijest istinita i da li je samo otkriće u startu bilo istinito ili nije...

Bel-Mordok
+4 #3 Bel-Mordok 2012-02-23 19:03
Ovo je totalna glupost, jer da se radi o labavom kablu, ne bi informacije tekle kako jesu, odnosno, ne bi uopće tekle. Stanje je ili uključeno ili isključeno, i nema mjesta za između. Svaka vijest koja se objavi iz znanstvenog područja, a pogotovo iz CERN-a, se provjerava više puta. Labava konekcija bilo čega ne može učiniti da informacija kroz te vodove teče brže, već eventualno sporije ili nikako, a ovdje ispada da je obrnuto, što je protivno svim zakonima fizike. Po meni je ovo zataškavanje informacija o neutrinima, jer očito su otkrili još mnogo toga što nisu pustili u javnost, kao i daleko veća sposobnost rukovanja s antimaterijom, a sigurno ima toga i još. Peace and chicken grease. 8)

-2 #2 Havar 2012-02-23 18:51
Svaki portal je senzacija, idi druđe ako ti ne paše! Pisac članka se moguće zajebava, vidi mu zadnji red jarane

-6 #1 zar i ti sine brute 2012-02-23 18:10
Posta i ovaj portal senzacionalisti čki
Citat

Otkrili kako se regenerira rep kod guštera, a to je dobra vijest i za ljude

Otkriće bi moglo dati važne informacije o tome kako regenerirati udove kod ljudi. Kada gušter izgubi svoj rep, on opet naraste. Ali kako?

Hipnoza - Kako radi i zašto ne djeluje na svakoga?

Hipnozu možemo definirati kao posebno psihološko stanje s određenim fiziološkim svojstvima, koje nalikuje na površni san te je obilježeno funkcioniranjem pojedinca na razini svijesti koja nije obično svjesno...

Najmoćnije sveučilišno superračunalo u Hrvatskoj i regiji

Dosad najmoćnije sveučilišno superračunalo u ovom dijelu Europe će upotrebljavati ne samo znanstvenici iz Hrvatske na riječkom Sveučilištu, već i iz "regije" (područje ex-Yu).

NASA - Marina Brozović u kontroli leta za svemirsko kamenje

Marina je znanstvenica u NASA-inom centru koja danonoćno pazi da nam u Zemlju ne lupi gromada iz svemira. Po njoj je 2006. nazvan i jedan asteroid, 7295 Brozovic.

Utjecaj tehnologije na naše tijelo i inteligenciju

Mnogi ljudi bez računala, pametnih telefona i interneta ne mogu zamisliti svoje živote te su postali previše ovisni o tehnologiji pa više ne mogu niti pogledati film u...

Psihodelične gljive - Terapijski učinci halucinogenih spojeva

Psihodelične gljive nemaju samo halucinogeni učinak na ljudski um, istraživanja pokazuju da one mogu imati trajne i pozitivne učinke na ljudski mozak. Istražuje se spoj koji uzrokuje mijenjanje uma,...

Znanstvena senzacija: Unutar Zemlje postoji još jedna Zemlja?

Tim znanstvenika s Harvarda možda je pronašao naznake postajanja dijela drevne Zemlje unutar plašta naše planete.

Solarne ceste za budućnost energetike

Iz godine u godinu solarna energija preuzima sve važniju ulogu u opskrbi potrošača električnom energijom, no ovaj udio još je uvijek premalen s obzirom na energetski potencijal Sunca.

NASA kreće dublje u svemir - I to ovom pionirskom tehnologijom

NASA je izabrala 12 prijedloga za daljnju studiju u prvoj fazi projekta Inovativni napredni koncepti NASA-e 2014. (NIAC).

Budi prvi i komentiraj! Klikova:2024

John Hopkins: Kemoterapija ne liječi rak!

Nakon godina uvjeravanja ljudi da je kemoterapija jedini način borbe protiv raka, iz Johns Hopkins napokon počinju pričati o alternativnim ...

Kako će naš život izgledati u dalekoj budućnosti? Crno nam se piše...

Prosječno čovjek živi oko 70 godina, iza njega ostaju djeca, unuci, sjećanja i nasljeđe. No, znate li da jednog dana ljudi jednostavno više neće biti, a sve ono...

Vicarious - Nova vrsta umjetne inteligencije

Mark Zuckerberg, Elon Musk i Ashton Kutcher dio su 40 milijuna dolara teškog ulaganja u novu vrstu umjetne inteligencije kompanije Vicarious, koja proučava neokorteks ljudskog mozga i pokušava prevesti njegove...

Čovjek u univerzumu  - obris u ogledalu globaliteta  jedne  energije koja kruži vjekovima

Čovjek u univerzumu - obris u ogledalu globaliteta jedne energije koja kruži vjekovima

Nakon Teslinog intervjua iz 1937. godine i drugog dijela svog rada „Razvoj čovječanstva“ (Univerzum i čovjek - makro i mikro svijet na djelu - Tesla), odlučio sam da iznesem i...

Otkriveno cjepivo protiv svih vrsta raka

Nakon gotovo sedamdeset godina pokušaja pronalaska efikasnog lijeka protiv raka, nakon skupih i nehumanih pogrešaka poput kemoterapije i zračenja koje su u bolnu smrt tjerale na stotine milijuna...

Otkriveno novih 715 egzoplaneta, među njima čak četiri planeta dva i pol puta veća od Zemlje

Poput Sunčeva sustava, koji ima osam planeta i Pluton te druge tzv. "patuljaste planete", i novootkriveni egzoplaneti dio su obitelji.

Tko je otkrio

Tko je otkrio "toplu vodu" kada je otkrio "umjetni snijeg"?

Nakon velike pompe oko "umjetnog snijega" koji je padao po svim dijelovima SAD-a, a čije najveće količine su pronađene u Georgiji pokrenute su brojne analize materije.

Emocije, Intelekt i Inteligencija

Vječita borba između emocija i intelekta: da li slušati srce (kako se to u narodu kaže), povoditi se za intelektom ili nešto treće?

Uljem od konoplje izlječio rak

Nakon mjesec dana korištenja ovog ulja držao je svoj tumor, prepolovljen na dva dijela u ruci.